Thursday 26 November 2015

Iphone 5

Assalamualaikum dan haiii ! 


Okay, korang tengok and judge. Kau rasa, kalau hp kau jadi macam ni kau nages tak ? Firstly hp aku ni tak lah teruk nau sampai gini. Dulu kat button tengah tu jer retak. Memang perasaan masa tu bagai kaca retak seribu. Takper, aku sabar jer time tu. Memang kumpul duit nak betul. Pastu, ada ritu aku nak keluar dari kereta, TIBA TIBA - puuuuuuppp !!!!!! Iphone aku jatuh. Aku memang tak jerit sebab iphone memang power. Banyak kali kot aku jatuh kan. Rilek jer takde pape. Tapi aku tak tahu lah ritu, maybe jatuh kat tar kot. Tu yang retak belah kanan atas tu. But my iphone still boleh berfungsi dengan baik. Sebab tu aku pengguna iphone setia. Kalau boleh nak beli hp mesti iphone. Jenama lain aku tak pandang. Bukan sebab nak berlagak iphone jenama mahal (walhal mampu milik jugak lah) tapi sebab ketahanan. 

Kalau aku compare kan samsung aku dulu dengan iphone even iphone 4 je pon dulu. Samsung aku tak sampai 3 bulan dah macam-macam problem. Iphone 5 yang sekarang ni dah setahun pakai. Alhamdullilah takder masalah kecuali yang retak tu jela. 


Still boleh guna lahi . 



No comments:

Post a Comment