Monday 29 September 2014

29.9.2014 - Kasih Ku Padamu


Genap sudah sebulan aku bergelar ieteri kepada Ahmad Fuad Bin Hassan. Aku amat bersyukur kerana dijodohkan dengan seorang lelaki yang amat menyayangi aku dan seorang yang bertanggungjawab. Aminnn.

Dah sebulan baru aku dapat tahu yang En.Suami selalu memerhatikan aku semasa tidur, hahaha sebab dia cakap aku tidur berdengkur. Kuat pulakkk, malu seyh !
Aku cakap lah,'' yeker ?'' 
dia jawab ''yela, ayang tidur kalau bom jatuh pun tak dengar. Hahahah !''

Thanks abang coz selalu ada dengan sayang. 
Memahami sayang
Tolong sayang angkat baju bubuh dalam mesin even abang sendiri tahu itu tugas seorang isteri
Sediakan minum petang bila ayang balik kerja yang selalu kebulur
Penuhi nafsu shopping ayang yang melampau walaupun gaji abang tak setanding CEO
Selalu melayan sikap mengada-ngada ayang yang kalah budak umur 4 tahun

Ayang mintak maaf seandainya sayang pernah melukakan hati abang atau mengguriskan hati abang.
 Maafkan lah ayang okey .


Khas buatmu Ahmad Fuad Bin Hassan

No comments:

Post a Comment