Wednesday 11 September 2013

Encik Polis Bhg. 2

Wahhh... Dah berhabuk blog nie cause aku dah lama tak update entry
Maklumlahh orang bizi lahh katekan(padahal tak bizi mane pon) Heheheh



Entry kali aku nak ceritakan pasal aku pergi interview ujian eksesais
Ujian eksesais ni ujian yang akan bersoal jawab antara aku dan 3 org pegawai tertinggi PDRM
Oke time nak interview ni memang aku cuak ! Sumpah aku cuak..

Aku bangun kol 5 pagi kott, biasalahh manusia macam ni aku ni mesti de perasaan excited
Malam sebelum tue aku dah siap-siap iron baju, barang keperluan..
Macam, esok nak g daftar darjah 1plak rasenye.. Hehehe
Hari yang di tunggu-tunggu pon tiba.. iaitu 4 September 2013

Aku pergi bukan sorang-sorang.. Tapi ditemani oleh orang yang tersayang ( Si Buncit )
Dia amek cuti semata-mata nak teman aku pergi interview nie
So sweet nya dia.. Sayunk dia sangat-sangat !
Kol 8 aku da sampai IPK Bukit Beruang
Macam biasalahh kalau interview, mereka akan panggil nama
Dan aku akan menjadi penunggu yang setia




Nak tahu turn aku pukul berapa ... Pukul 4 petang.. Sampai dalam pukul 8 pagi
Punyer la bosan menunggu.. Nak kata ramai, takdelah ramai mane...
Sampai turn aku, aku pon berpura-pura lah buat muka slumber jer masuk dalam bilik khas tu,
Mereka bertiga pon tanya lahh, aku pon jawab lahh
Aku tak tahu apa yang aku jawab kan.. Merapu-rapu aku jawab
Akhirnya berlalu lahh hari yang memenatkan itu dengan selamatnya
Now aku hanya tunggu keputusan panggilan melapor diri ke Pulapol jer
Kalau dapat, dapat lahh Kalau tak dapat.. takpelahh...
Aku Hanya Mampu Berdoa Pada Yang Kuasa


No comments:

Post a Comment