Tuesday 18 June 2013

Jonker Walk Dan Japanese Festival

Jap ae upload pict dulu



Okay dua dari kanan tu la BFF aku.. Miera(tengah-tengah) dan Eila (kanan sekali).. Dulu aku tak rapat pown dengan dorang sebab dorang tu budak hott kott ! Tanya la sape-sape kat sekolah, mesti kenal punya la dengan dorang.. Kelas pown tak same.. Same dengan Eila je tapi kami tak rapat jugak.. Naik form 4 aku sekelas dengan dorang.. Mula-mula tu memang la tak rapat.. Tegur-tegur cam tu jer. Tapi lama-lama jadi rapat lakk sebab selalu ke hulu ke hilir sama-sama(tu pown sebab sekelas) Bila kami da Form 5 lagi lahh rapat... Start dari tahun tu la aku mula berkawan dengan dorang sampai la sekarang .. Dorang best giler.. Sporting gila-gila.. 

Picture yang kat ats ni kami dekat jonker walk.. Gie cuci-cuci mata japp.. Huhuhu.. Jonker ni macam Petaling Street la gupe nya... Start dari kami gerak sampai la balek asyik gelak jer.. Aku un tak tahu laa asal dorang cam ni..

Before g Jonker tue kami gie Japanese Festival dekat MMU(temapt membe aku study) Festival tue takder la best sangat.. Banyak chinese je.. 








Ni la kek buatan Miera
Dye buat untuk kiteorang makan mase hangout



No comments:

Post a Comment