Wednesday 26 June 2013

Cadbury - Say It With Chocolate

Da lama tak makan cekelet(slengh blah-blah utara).. Tiba-tiba hari nie teringin lakk.. Hmmmm Nyammmuyy ! Lagi-lagi dapat cokelet Cadbury ! pergghhh memang faveret aku lahhh ! Tapi kannn if aku beli cokelet Cadbury yang besar tue mesti aku akan habeskan benda tue dalam seminggu.. Sebab nya, aku un tak tahu. Hahahah ! Sebab aku bukan peminat cokelet yang tegar ! actually aku memang tak makan cokelet pown dari kecik tapi disebabkan roommates aku ni penggila cokelet yang tegar so aku pown terpengaruh dengan budaya makan yang tak sihat ni ! Hahahah ! Dari situ la aku berlajar makan cokelet ! Hanya cokelet Cadbury Dairy Milk sahaja blackforest ker, hazel nuts ke, biscuits ke tu sume tak layan !




Sweet giler time ''will u marry me''


No comments:

Post a Comment